کفسابی سنگ در خیابان مهرآباد اصفهان

کفسابی سنگ مشکی و کرم کف لابی

مکان پروژه: اصفهان خیابان مهرآباد

متراژ کار: 80 متر مربع

شرح کار: رفع خط و خش های موجود به خاطر حمل و کشیدن اثاثیه سنگین حین جابه جایی

لابی ساختمان جزو قسمت هایی از ساختمان هست که دائما در حال رفت و آمد و عبور و مرور زیاد هست و از آنجایی که کف لابی ها سنگ و اکثرا در ابعاد اسلب فرش می‌شود به مرور دچار کدری و تیرگی و خط و خش می‌شود که تنها چاره کار کفسابی سنگ میباشد.

سنگ علیرغم زیبایی و جلوه خاصی که به کف ساختمان می‌دهد نیاز به مراقبت و مواظبت دارد از جمله اینکه به هیچ عنوان نباید برای شستشوی سنگ از مواد شیمیایی استفاده کرد چون این مواد به درون سنگ نفوذ کرده و باعث لکه های زشتی روی سطح سنگ می‌شود و همینطور مواد اسیدی و انواع ترشیجات و ویتامین C و همینطور چای و نوشابه و انوع سرکه جات.

یکی دیگر از معایب سنگ، خش پذیری سنگ است به خصوص در مورد سنگ های مشکی که جلوه ی بسیار بدی به کف می‌دهد. از کشیدن هرگونه اجسام سنگین که باعث شود روی سنگ خش ایجاد کند بپرهیزید. در پروژه انجام گرفته دلیل کفسابی به همین خاطر بوده که در اثر اثاث کشی یکی از همسایه ها دو سه عدد گلدان سنگی بزرگ را روی سنگ می‌کشند که باعث ایجاد خش های بزرگی روی سطح سنگ شده و با کفسابی تمامی خط و خش ها از بین رفته و سنگ به مانند روز اول خود گردیده است.

شرکت آذین ساب سپاهان با بیش از یک دهه فعالیت مستمر و با انجام پروژه های مختلف کفسابی در اصفهان، از متراژ 10 متر تا 10 هزار متر کفسابی سنگ را به سادگی هر چه تمام تر برای شما مشتریان عزیز انجام می‌دهد.

ما از سنگ آیینه می‌سازیم!