کفسابی پله و پاگرد

کفسابی پله و پاگرد اصفهان

در ساختمان ها عمدتا از سنگ جهت پوشش پله ها استفاده میشود از آنجایی که پله ها در معرض رفت و آمد زیاد هستند نسبت به سایر نقاط ساختمان بیشتر تحت تاثیر آلودگی و فرسایش قرار میگیرند و همین طور استفاده از مواد شوینده اسیدی مانند جوهر نمک و وایتکس باعث خراب شدن سنگ میشود بنابراین کفسابی برای آنها بسیار ضروری است. گروه کفسابی آذین ساب سپاهان با تجربه بیش از یک دهه با استفاده از نیروهای مجرب و خبره و استفاده از دستگاه های به روز و لقمه ها و پدهای ایتالیایی این مشکل را برای شما حل خواهد کرد.

قیمت کفسابی پله و پاگرد

جنس سنگ ، تعداد پله ، عرض هر پله ، برق تک فاز و سه فاز داشتن ساختمان میزان کثیفی و کدری هر پله و … روی قیمت ساب سنگ پله تاثیر دارد.

قیمت پاتگردها و ایستگاه ها بسته به متراژ آنها و دستگاه مورد استفاده متفاوت است چون برای کفسابی پله ها از دستگاه های تک فاز و سه فاز استفاده میشود.

مراحل کفسابی پله و پاگرد:

مراحل کفسابی بسته به نوع و جنس سنگ و مواد بسیار دیگر تعداد ساب ها و روش ساب زنی متفاوتی دارد.

برای کفسابی پله به نوعی همان مراحل سنگسابی انجام میشود بدین صورت گه ابتدا از لقمه های زبرتر جهت برش و لایه برداری سنگ استفاده میشود سپس از لقمه های نرم تر جهت براقیت و شفافیت سنگ استفاده میشود.

کفسابی پله و پاگرد اصفهان

توجه

ممکن است در مرحله انتخاب مرکز کفسابی و پرس و جوی قیمت با مراکز نامعتبر برخورد داشته باشید که (تعداد آن ها کم نیست!) این مراکز ممکن است قیمت های پایین تری ارائه دهند که وسوسه برانگیز نیز هستند! لذا باید توجه داشت که بسیاری از این شرکت ها ممکن است تجربه کافی نداشته باشند و به سنگ شما خسارت جبران ناپذیری وارد کنند پس توجه داشته باشین که ارزان بودن به معنای انجام کار با کیفیت نیست . به همین دلیل بهترین راه برای قیمت گرفتن تماس با مرکز هست تا کارشناسان ما به شما مشاوره لازم را بدهند.

چگونه از سنگ ها محافظت کنیم؟

  • عدم استفاده از مواد شیمیایی و اسیدی جهت شستشوی سنگ
  • استفاده از سطل زباله جهت انتقال زباله ها به بیرون از ساختمان
  • اگر موادی روی زمین ریخت همان لحظه پاک شود
  • هنگام اثاث کشی اجسام سنگین روی سنگ کشیده نشود

پیشنهاد ما برای انتخاب سنگ پله سنگ گرانیت و سنگ مرمر مرغوب میباشد چون پله ها به دلیل آمد و شد دائم در معرض آلودگی های نظیر:ضربه، کثیف شدن و سایش می باشد بنابراین باید از سنگ های سخت جهت سنگ پله باید استفاده کرد.