اقدامات ایمنی برای شسشتوی نما در ارتفاع بالا

نکات ایمنی در شسشتوی نما

نما ساختمان بخش مهمی از زیبایی کلی ساختمان را تشکیل می دهد و نمای شیشه ای یکی از مواردی است که به شهر هویت می بخشد.با این وجود ، اگر برای ساختمان سازمان خود نمای شیشه ای دارید ، اهمیت نظافت منظم آن را می دانید.نمای غیربهداشتی می تواند در بیشتر موارد به شهرت سازمان شما آسیب برساند.کثیفی در نمای بیرونی می تواند در صورت عدم توجه طولانی مدت ، به ساختار نیز آسیب برساند.

نظافت و شسشتوی نما اهمیت زیادی دارد و برخی اقدامات ایمنی جدی وجود دارد که باید از قبل در نظر بگیرید.قبل از اینکه از فردی برای نظافت نما استفاده کنید ، باید از اقدامات ایمنی احتمالی نیز مطلع باشید.

کار در ارتفاع به ویژه در ساختمانهای بلند به ویژه برای نظافت نمای بیرونی همیشه بسیار خطرناک است.در اینجا ، ما برخی از اقدامات ایمنی توصیه شده هنگام شسشتوی نمای بیرونی ساختمان را به اشتراک می گذاریم.اگر کار شسشتوی نمای ساختمان را شرکتی مثل آذین ساب سپاهان انجام می دهد ، لازم نیست نگران این موارد باشید ، اما در هر صورت ، این اطلاعات به شما کمک می کند.

نکات ایمنی در شستشوی نما

استفاده از مواد و تجهیزات معتبر

قبل از اینکه با شرکتی که خدمات نظافت نما را ارائه می دهد ، قرارداد ببندید ، اول از همه ، مطمئن شوید که شرکت از تجهیزات و مواد معتبر برای کمک به برنامه نظافت نما استفاده می کند.

کارگران آموزش دیده

هنگام تمیز کردن و شستشوی نما در ارتفاع بالا از تجهیزات زیادی استفاده میشود و قوانین زیادی هم هست که باید رعایت شود.از این جهت کارگرانی که کار نظافت را انجام میدهند باید دارای تجربه قبلی بوده و در مورد نحوه استفاده از تجهیزات ، قوانین و مراحل اضطراری ، آموزش دیده باشند.در این صورت ، می توان از حوادث ، زمان نظافت نما در ارتفاع جلوگیری کرد.بنابراین اطمینان حاصل کنید که کارکنان به خوبی آموزش دیده باشند.

در حین اجرای کار ، باید ناظر پروژه برای انجام ایمنی کارها حضور داشته باشد ، او باید مواظب باشد تا فقط تکنسین های واجد شرایط به کار گرفته شوند و از ابزارها و تجهیزات صحیح استفاده شود.

تجهیزات حفاظتی شخصی

تجهیزات حفاظتی شخصی که اغلب به آنها PPE گفته می شود ، مجموعه ای از مواد است که ایمنی فردی را که در حال نظافت نمای ساختمان است ، تضمین می کند.دستکس یکی از این تجهیزات است.اگرچه دستکش باید در اختیار کارکنان نظافتی قرار گیرد ، اما این دستکش ها نباید مانعی برای روند روان کار ایجاد کنند.کلاه ایمنی و کفش ایمنی باید همیشه پوشیده شود.

دیگر نکات ایمنی

ایمنی در شسشتوی نما

  • در صورت شرایط نامساعد جوی ، کار را متوقف کنید.
  • اطمینان حاصل کنید که تجهیزات به اندازه کافی خوب و قوی برای کار نگهداری شده و به طور منظم بررسی می شوند.
  • قبل از شروع کار ، کلیه تجهیزات را بررسی کرده و از آمادگی آنها اطمینان حاصل کنید.تجهیزات معیوب را جدا کرده و از تعویض آنها اطمینان حاصل کنید.
  • از تنها کار کردن خودداری کنید.ناظران باید حضور داشته باشند.
  • زمان وقفه بین کار را مشخص کنید و بر این اساس عمل کنید.تهیه منطقه سایه دار (محل استراحت) نیز باید مورد توجه قرار گیرد.
  • از حمل وسایل شخصی در حین کار خودداری کنید.
  • وقتی نمای شیشه ای کاملاً در معرض آفتاب است ، آن را نشویید.از شستن آن در مواقعی که هوا خیلی سرد یا گرم است خودداری کنید.

قبل از شروع هر پروژه ، مدیر پروژه باید ارزیابی ریسک را انجام دهد و دستورالعمل های کار را بررسی کند تا از توسعه صحیح تجهیزات اطمینان حاصل کند و فناوری مناسبی را برای بهبود بهره وری و کارایی کار اتخاذ کند.

در پایان ، این لیست کامل اقدامات ایمنی برای نظافت و شستشوی نما نیست.برای کسب اطلاعات بیشتر و شسشتوی نمای ساختمان و سنگ سابی اصفهان با شرکت آذین ساب تماس بگیرید.اپراتورهای ما برای خدمات کف سابی و شسشتوی نمای بلند و نمای خارجی به درستی آموزش دیده و دارای گواهینامه های مربوطه هستند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *