مشخصات اسکرابر صنعتی

مقدمه

مجموعه ی آذین ساب سپاهان با یک دهه سابقه در زمینه ی خدمات نماشویی، شستشوی موزاییک، آجر و کفسابی با بهترین کیفیت در خدمت مشتریان عزیز می باشد. کف سابی اصفهان با در نظر گرفتن مهارت، وجدان کاری و تخصص برای جلب رضایت مشتریان تلاش می کند. اسکرابر صنعتی دستگاهی برای شست و شوی سطوح است. از این دستگاه برای شستشوی انواع مصالح مانند پارکت، بتن، سرامیک، سنگ و دیگر مصالح استفاده می کنند. دستگاه اسکرابر برای شستشو و خشک کردن همزمان محیط استفاده می کنند. در برخی از مدل های این اسکرابر پسماندهای ریز و درشت نیز در هنگام شستشو جمع آوری می شود. این دستگاه با تناسب با محیط های مختلف و کارایی سریعی که دارد بسیاری از مشکلات در هنگام کف شویی را به خوبی حل کرده است. در  این مقاله در ارتباط با مشخصات اسکرابر صنعتی و انواع آن توضیح می دهیم.

مشخصات اسکرابر صنعتی

انواع دستگاه های اسکرابر صنعتی را از نظر نوع هدایت کردن آن مشخص می کنند، این دستگاه در دو نوع خودرویی و دستی تولید و به بازار عرضه می شود. برای کفسابی سنگ اصفهان می توان از اسکرابر استفاده کرد. این دستگاه با حرکت بر روی سطح به آن نیرو وارد می کند و باعث پاکیزگی محیط می شود. از این وسیله می توان برای شستشوی محیط های مختلفی با وسعت کم یا زیاد استفاده کرد. برای تکمیل فرآیند شستشو می توان از مدل های مختلف این وسیله استفاده کرد. در این کف شوی صنعتی با ایجاد نیروی وارده به دستگاه و حرکتی که در برس تعبیه شده در آن ایجاد می شود محیط به سادگی پاکیزه خواهد شد.

مشخصات اسکرابر صنعتی

از دیگر مدل اسکرابر های صنعتی نمونه ی مخزن دار آن است که محیط های وسیع تری را پوشش می دهد. به دلیل مشکلاتی که اسکرابرهای دستی برای شستشوی محیط های بزرگ مانند فروشگاه ها به وجود می آورد و اتلاف وقت و انرژی زیاد استفاده از این مدل ها که با استفاده از افراد متخصص و در دست گرفتن فرمان انجام می شود، باعث سریع تر شدن روند کار و شستشوی فضای بیشتری شده است. در طراحی این دستگاه ها روش های مهندسی شده تری به کار گرفته شده است و موتور تعبیه شده در آن امکان ایجاد حرکت را در هنگام شستشو به وجود می آورد.

برای شستشوی محیط های تجاری که آلودگی های زیادی دارد از اسکراب های سخت کار استفاده می شود. در محیط های صنعتی برای کفسابی پله و پاگرد و سطوح به دلیل وسیع بودن و ایجاد گرد و غبار مشکلات زیادی وجود دارد. به همین دلیل یکی از راه کارها استفاده از اسکرابرهای سخت کاری است که از قطعات مستحکمی ساخته شده اند. در زمان استفاده از این دستگاه ها حتما به مشخصات اسکرابر صنعتی و نحوه عملکرد آن توجه کنید.

انتخاب اسکرابرهای خودرویی یا دستی

انتخاب اسکرابرها باید با توجه به مشخصات اسکرابر صنعتی و ابعاد محیطی باشد که شستشو در آن انجام می شود. دستگاه های دستی و سرنشین دار به صورت جداگانه دارای دو بخش نظافت و خشک کن هستند. اسکرابرهای دستی بسیار کوچک بوده و برای استفاده از آن ها باید کاربر آن را حرکت دهد.

اسکرابرهای سرنشین دار برای نظافت در ابعاد بیشتری طراحی می شوند و با قرار گرفتن سرنشین بر روی این دستگاه و کنترل آن به حرکت درمی آید. قدرت مانور این دستگاه ها برای محیط های بزرگی مانند بیمارستان و محیط های تجاری بسیار زیاد است.

منبع تغذیه ی اسکرابرهای صنعتی

برای تولید انواع اسکرابرهای صنعتی از موتورهای الکترونیکی استفاده می شود و برای ایجاد حرکت در این دستگاه از دو منبع تغذیه ی باطری و یا کابل استفاده می شود.

در مدل های باطری دار استکرابرهای صنعتی بسته به میزان توان باتری و کار دستگاه آن را شارژ کرده و مورد استفاده قرار می دهند. در صورتی که کار در محیطی انجام شود که در آن دسترسی به برق مشکل باشد استفاده از اسکرابرهای باطری دار می تواند به رفع مشکل کمک کند. برای استفاده از اسکرابرهای برقی بهتر است شرایط اتصال به برق شهری در محیط وجود داشته باشد. با کارکرد این دستگاه می توان بدون محدودیت در زمان اتمام شارژ تا شعاع چند متری را شستشو داد. برای استفاده از این دستگاه بهتر است تردد افراد را با توجه به برقی بودن دستگاه در نظر گرفت و در زمان هایی به کار پرداخت که تعداد افراد در محیط زیاد نباشد.

کف شویی با اسکرابر صنعتی

کف شویی با اسکرابر صنعتی

دستگاه های اسکرابر صنعتی دارای مخازن آب تمیز و کثیف، سامانه ی برس زنی و سامانه ی مکش می باشد. قبل از استفاده از دستگاه مخزن را با استفاده از آب تمیز و مایع شستشو پر می کنند و با حرکت دستگاه این محلول شوینده بر روی سطح زمین پاشیده می شود. برس های که در سطح زیرین این دستگاه قرار دارد باعث از بین بردن جرم و آلودگی های موجود در محیط می شود. مکشی با کشیدن آب کثیف به داخل مخزن باعث می شود، محیط از آلودگی های سطحی پاک شده و آب پاکیزه از مخزن دیگر به سطح زمین پاشیده شود.

مواد شوینده در اسکرابر صنعتی

در صورتی که برای شستشوی سطوح از اسکرابرهای صنعتی و یا هر نوع وسیله ی دیگری استفاده می کنید، باید با توجه به نوع مصالح برای شستشوی از مواد شوینده ی مخصوص استفاده کنید. به دلیل آلودگی های محیطی استفاده از مواد شوینده ی معمولی در بیشتر مواقع نمی تواند موثر باشد. به همین دلیل نیاز به تخصص مجموعه هایی مانند آذین ساب سپاهان برای انتخاب بهترین وسیله و مواد شوینده ی مناسب با آن است.

نتیجه گیری

برای اطلاع از بهترین قیمت سنگ سابی و نماشویی اصفهان می توانید با شماره های درج شده در سایت آذین ساب سپاهان تماس بگیرید. این مجموعه برای رفع آلودگی ها از محیط های مختلف اداری و مسکونی با استفاده از بهترین دستگاه های موجود و نیروهای متخصص استفاده می کند. دانش و مهارت این مجموعه برای انجام انواع خدماتی است که به پاکیزگی محیط و رفع آلودگی ها از مصالح مختلف در نمای داخلی و خارجی ساختمان می انجامد. انواع مختلف دستی و خودرویی اسکرابرهای صنعتی برای محیط هایی در نظر گرفته می شود که وسعت متغیری دارند. این دستگاه ها با توجه به متراژ محیط برای استفاده نیاز به حرکت دادن از طریق ایجاد نیرو و یا استفاده از فرمان برای حرکت دارند. امیدواریم با مطالعه این مقاله توانسته باشید اطلاعات مفیدی در زمینه مشخصات اسکرابر صنعتی کسب کرده باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *