تعیین قیمت کفسابی

مقدمه

مجموعه ی آذین ساب سپاهان با در نظر گرفتن نیاز مشتریان برای شستشوی انواع سطوح از بهترین دستگاه ها و تخصص افراد ماهر بهره می گیرد. این مجموعه با ارائه ی خدماتی مانند نماشویی، کفسابی اصفهان، آجرسابی و سایر خدمات نظافتی برای نمای داخلی و خارجی ساختمان در جهت جلب رضایت مشتریان تلاش می کند. سیاهی و کدر شدن و به وجود آمدن ترک بر روی سنگ و کفپوش باعث ایجاد فضایی نامناسب در محیط های مسکونی و اداری می شود به همین دلیل در مدت زمان مشخص باید برای رفع این آلودگی ها و خوردگی سنگ اقدام کرد. به همین دلیل استفاده از خدمات مجموعه هایی مانند آذین ساب می تواند به رفع مشکلاتی که در کفپوش ساختمان ها به وجود می آید کمک کند. برای انجام این خدمات نیاز به استفاده از دستگاه های مخصوص و تجربه ی افراد متخصص است. در این مقاله قصد داریم در ارتباط با تعیین قیمت کفسابی و دلایل قیمت انجام کفسابی توضیح دهیم.

تعیین قیمت کفسابی

تعیین قیمت کفسابی

در شرایطی که ساختمان ها با افزایش آلودگی هایی که در کفپوش آن ها به وجود بیاید نیاز به تعویض سنگ پیدا کنند، می توان از راهکار ساده تری برای نوسازی آن استفاده کرد. این راهکار علاوه بر هزینه ی کمتر با روش های ساده تری کفپوش ها با مصالح مختلف را مانند روز اول تمیز و یکدست خواهد کرد.

برای اطلاع از قیمت کفسابی یا سنگسابی و مقایسه ی آن با هزینه های مربوط به تعویض مصالح باید با توجه به فاکتورهای مورد نظر در شرکت های خدماتی استعلام هزینه ها را با دقت گرفته و محاسبه کنید. فاکتورهایی که مورد توجه شرکت های خدماتی برای تعیین قیمت است به شرایط کلی محل مورد نظر بستگی دارد. تعیین قیمت کفسابی مصالح به دلیل سختی و آسانی کار با یکدیگر تفاوت دارد، به همین دلیل در صورتی که کفسابی برای سنگ های سخت تری صورت بگیرد قیمت تمام شده ی این خدمات بیشتر خواهد بود. از دیگر فاکتورهای موثر در قیمت نهایی متراژ محیط است، به همین دلیل افراد با تجربه در آذین ساب با بازدید از محیط برای تعیین قیمت حدودی به محل اعزام شده و از نزدیک متراژ ساختمان را مورد بررسی قرار می دهند.

قیمت کفسابی با توجه به نوع سنگ

یکی از مهم ترین فاکتورها در تعیین قیمت برای انجام خدمات کفسابی نوع سنگی است که باید در زمان نظافت استفاده شود. انواع مختلفی از سنگ های نرم و سخت در ساختمان کار گذاشته می شوند که برای کفسابی نیاز به زمان دارند. سنگ های مصنوعی مانند تراورتن به دلیل نرمی که دارند برای انجام عملیات ساب زنی و شستشو نیاز به زمان کمتری دارند در صورتی که سنگ گرانیت به دلیل سختی مشکلات بیشتری در زمان ساب زنی به وجود می آورد. برای سنگ های موزاییک و سرامیک قیمت کمتری در نظر گرفته می شود. در شرایطی که سنگ ها قبلا ساب خورده باشد انجام این عملیات بسیار راحت تر است و عیب کلی در شکل ظاهری سنگ وجود ندارد. به همین خاطر نیاز به انجام مراحلی که برای رفع ناهمواری سنگ است به وجود نمی آید و کار با سرعت بیشتری انجام می شود.

قیمت کفسابی

تاثیر روش کفسابی در تعیین قیمت

بسته به روشی که برای سنگسابی انتخاب می شود، توسط افراد باتجربه و شرکت های معتبر نماشویی تعیین قیمت کفسابی مشخص می شود. روش های کفسابی مانند کفسابی شیشه ای و ایتالیایی به دلیل حساسیتی که در انجام کار وجود دارد، با تعیین قیمت بالاتری همراه است به همین دلیل در شروع انجام کار بهتر است از نوع روش کفسابی اطلاعات دقیق تری کسب کنید. برای کفسابی معمولی و فرچه ساب نیاز به پرداخت هزینه ی کمتری است. در شرایطی که قسمتی از کفپوش با توجه به شرایطی که در شکل ظاهری آن به وجود آمده است نیاز به تعویض داشته باشد، این عملیات به هزینه های دیگر اضافه خواهد شد. با توجه به ایجاد درز در برخی از سنگ ها نیاز به پر کردن آن ها است. این درزها را با استفاده از سیمان سفید و یا بتن پر کرده و برای درست کردن شکل ظاهری آن قسمت های خورده شده را ساب می زنند.

برای انجام روش کفسابی ایتالیایی ر از روش لایه برداری سنگ استفاده می شود. برای انجام این روش مراحل مختلفی وجود دارد که باید با توجه به نیاز سنگ برای ساب خوردن و درخشندگی انجام شود، ولی به دلیل زمان بر بودن این روش ممکن است باعث ایجاد مشکلاتی در آن ها شود. در برخی از مواقع دیده شده است که ساب زنی به طور کامل انجام نمی شود و درخشندگی مورد نظر به درستی ایجاد نشده است. در ساب زنی ایتالیایی درخشنده به گونه ای است که می توانید تصویر سقف را در کفپوش ببینید. به همین دلیل نیاز به زحمت بیشتری دارد و قیمت انجام آن نیز بیشتر خواهد بود.

قیمت کفسابی

قیمت نانو ساب به چه صورت مشخص می شود؟

برای براق شدن سنگ نیاز به استفاده از موادی است که علاوه بر ضد لک شدن سنگ آن را براق می کند. به دلیل ماندگاری نانو بر روی سنگ و ایجاد تمیزی و درخشندگی بیشتر، قیمت این نوع خدمات بیشتر می شود. در صورتی که کفسابی ایتالیایی به همراه کفسابی نانو اصفهان انجام شود، سنگ ها به حدی براق می شوند که دیگر نیازی به استفاده از روش های دیگر برای حفظ شفافیت آن ها وجود ندارد. انجام کفسابی برای قسمت های مختلف ساختمان قیمت های متغیری دارد. کفسابی راه پله و پاگرد به دلیل سختی انجام کار و کف سابی پارکینگ به دلیل میزان آلودگی زیاد نیاز به صرف هزینه ی بیشتری دارد.

نتیجه گیری

با بررسی محیط مورد نظر توسط افراد متخصص عوامل مختلفی برای سنگسابی در تعیین قیمت کفسابی مورد ارزیابی قرار می گیرد، از مهمترین این عوامل می توان به متراژ محیط و نوع انجام کار اشاره کرد. برای محیط هایی که قبلا ساب خورده باشد به دلیل سهولت در انجام کار قیمت کمتری در نظر گرفته می شود. کفسابی با روش های مختلفی انجام می شود به همین دلیل بهتر است پیش از انجام کار روش مناسبی را با توجه به نوع پروژه انتخاب کنید. برای اطلاع از بهترین قیمت کف سابی و کار در ارتفاع اصفهان می توانید به شماره های درج شده در سایت مراجعه کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *