بهترین زمان برای نماشویی ساختمان چه زمانی است

بهترین زمان برای نماشویی ساختمان چه زمانی است ؟ اولین برداشت چیزی است که اهمیت دارد. مطالعات متعدد تأیید می کند که یک محیط پاک باعث رفاه و بهبود سلامت مردم می شود، زیرا هیچ کس نمی خواهد در مکانی ناپاک زندگی یا کار کند، درست است؟

نمای ساختمان اولین چیزی است که یک بازدید کننده می بیند، تصویری که از آن به نمایش می گذارد تأثیر مثبت یا منفی روی او می گذارد. ملکی که نامرتب، لکه‌ دار، با تکه‌ های کپک یا خزه، علف ‌های هرز بیش از حد رشد کرده و پنجره‌ها و درهای گرد و غباری باشد، می‌تواند تصور منفی ایجاد کند.

آلودگی جوی، فضولات پرندگان و سایر عوامل محیطی و صنعتی خارجی از عوامل اصلی هستند که باعث می شوند ساختمان ها مانند روز اول افتتاح به نظر نرسند. با این حال، عالی جلوه دادن یک ملک، تمیز کردن دوره‌ای نما توسط شرکت نماشویی اصفهان ، تضمین می‌کند که از پرسنل و محصولات معتبر برای دستیابی به نتایج مورد انتظار استفاده می‌کنند.

نظافت نما چیست؟

این روشی است که هدف آن حذف تمام زباله ها، گرد و غبار و آلودگی هایی است که به مرور زمان به نمای ملک می چسبد و آن را کثیف می کند. برای اطمینان از اینکه یک ساختمان در شرایط عالی به نظر می رسد، مهم است که به طور دوره ای تعمیر و نگهداری نما را انجام دهید تا تصویری مرتب به بازدید کنندگان ارائه شود.

همچنین بدانید: آب بندی نمای ساختمان چیست و چه مزایایی دارد

چه زمانی انجام نظافت نما توصیه می شود؟

نمی توان پاسخی بسته به این سوال که  بهترین زمان برای نماشویی ساختمان چه زمانی است داد، زیرا دفعات انجام کارهای تمیز کردن و نگهداری نما تا حد زیادی به عوامل مرتبط دیگر بستگی دارد: مصالحی که با آن ساخته شده است، قدمت ساختمان و …

با این حال، می‌توانیم کمی دقیق ‌تر باشیم و به این نکته اشاره کنیم که به عنوان یک قاعده کلی، توصیه می‌شود حداکثر هر پنج سال یک ‌بار یک نظافت عمومی انجام شود، البته تا زمانی که ملک نوساز و در شرایط عالی باشد. بهترین زمان برای انجام آن در پاییز یا بهار است: ساعاتی آفتابی خواهیم داشت که به خشک شدن کمک می کند، اما بدون دمای شدید.

فرکانس انجام خدمات نظافت نما به مواد مورد استفاده برای این منظور بستگی دارد. این کار را می توان هر سال، یا بعد از 3 یا 5 سال بعد از اتمام کار انجام داد. تنها کیفیت مصالح به کار رفته می تواند تعیین کند که نما تا چه زمانی تمیز خواهد ماند و البته عوامل دیگری مانند نوع آب و هوای شهر و میزان آلودگی محیطی موجود در آن.

لازم به توضیح است که تمیز کردن با آب، صابون یا اسیدها کافی نیست، برای تضمین نگهداری بهینه نماها، باید تجزیه و تحلیل قبلی ملک انجام شود و انواع محصولات و مواد مناسب برای ایجاد مناسب ترین فرآیند تمیز کردن مشخص شود. و نتایج بهتر و همچنین ظاهر بیرونی عالی را فراهم می کند.

در شرکت آذین ساب، که یک شرکت نظافت نما و سنگ سابی اصفهان است، قبل از تعریف روش تمیز کردن ملک، جنبه‌های زیر را در نظر می‌گیرد:

  1. متریال نما

دانستن نوع پوشش روی ملک برای تعیین درجه تخلخل آن ضروری است زیرا همه نماها دارای سطح تخلخل یکسانی نیستند. به عنوان مثال، یک ساختمان سیمانی دارای درصد بازشوهای یکسانی با ساختمانی با نمای بیرونی آجری نخواهد بود.

اقدامات ایمنی برای شسشتوی نما در ارتفاع بالا

  1. کثیفی

اگرچه ممکن است بدیهی به نظر برسد، اما این نکته کلیدی در تعیین روش تمیز کردن نما است. کارشناسان ما بسته به میزان کثیفی نمای بیرونی ساختمان، نوع نظافت و مواد شیمیایی را برای نظافت نما انتخاب می کنند که بهترین نتیجه را تضمین می کند.

  1. تمیز کردن قبلی

شستشوهای قبلی که برای نما انجام شده است نیز هنگام انجام تجزیه و تحلیل ملک ضروری است و انتخاب انواع محصولات و تکنیک های تمیز کردن را تسهیل می کند.

توصیه می کنیم بخوانید: مزایای شستشوی نمای ساختمان با راپل

  1. محل قرارگیری ساختمان

یکی دیگر از جنبه هایی که در انجام خدمات نظافت نما باید مورد توجه قرار گیرد، موقعیت مکانی ملک است زیرا حتی اگر از مواد تمیز کننده عالی استفاده شود، این می تواند دوام این روش را تحت تأثیر قرار دهد.

به عنوان مثال، تمیز کردن سازه ای که در نزدیکی دریا واقع شده است با تمیز کردن سازه ای که در نزدیکی یک جاده پر تردد یا ساختمانی واقع در یک منطقه مسکونی واقع شده است، یکسان نخواهد بود.

این به این دلیل است که ساختمان‌هایی که نزدیک به دریا هستند به طور جدی تحت تأثیر نمک، ید و سایر مواد خورنده قرار می‌گیرند که در انتخاب محصولات تمیزکننده به مراقبت ویژه تری نیاز دارند. برای این موارد می توان از صابون ها یا مایعاتی که مقاومت زیادی در برابر مواد ساینده گفته شده دارند در فرمولاسیون آنها استفاده کرد.

آیا تمام خدمات کار در ارتفاع با طناب انجام می‌شود

سخن پایانی

در پایان می خواهیم به این نکته اشاره کنیم که نظافت نما باید با نظافت و نگهداری داخلی ساختمان مانند ادارات، منازل مسکونی و یا قسمت های مشترک تکمیل شود و در نتیجه رعایت بهداشت صحیح در مالکیت مشترک تضمین شود. همچنین بسیار مهم است که اداره اطمینان حاصل کند که شرکت ارائه دهنده خدمات از تجربه و دانش لازم برای انجام وظیفه برخوردار است.

اگر ملکی در استان اصفهان دارید و می خواهید تعمیر و نگهداری نما را انجام دهید، از طریق شماره های درج شده در سایت با ما تماس بگیرید تا یک بازدید ارزیابی را برنامه ریزی کنیم و قیمتی متناسب با نیاز ملکتان به شما ارائه دهیم. ما شناخته شده ترین شرکت نظافتی در شهر هستیم.

ما متخصص در تمیز کردن حرفه ای نماها و پیچ و رولپلاک نمای ساختمان اصفهان با کیفیت بالا در ارتفاع هستیم. همچنین مجهز به تجهیزات حرفه ای، پرسنل مجرب و بهترین ابزار و مواد شیمیایی برای تمیز کردن نماها هستیم. ما کارمان را به نحوی انجام خواهیم داد که نه تنها تضمین کننده مراقبت از نما و ظاهر بیرونی است بلکه از ایجاد مشکل  ثانویه نیز جلوگیری خواهد کرد.  اکنون با ما تماس بگیرید، ما همیشه آماده خدمت رسانی به شما همراهان هستیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *