از آنجایی که سنگ‌ها از جمله بهترین مصالح ساختمانی هستند که زیبایی فوق‌العاده‌ای دارند و از قیمت بالایی برخوردار می‌باشند، بر همین اساس بایستی برای شستشو و تمیز کردن آن‌ها و جرم‌گیری سنگ ساختمان از افراد متخصص و خبره شرکت آذین ساب سپاهان کمک بگیرید تا مجبور نباشید هزینه اضافی برای پرداخت آن بپردازید.

به صورت کلی کفسابی سنگ به 3 دسته تقسیم می‌شود از جمله:

  1. ساب‌زنی
  2. کفسابی سنگ
  3. کفشویی

در فرایند ساب‌زنی که یکی از بهترین و مناسب‌ترین روش‌های کفسابی است در این دستگاه از لقمه سنگ‌های استاندارد و مرغوب استفاده می‌شود و دستگاه با حساسیت بسیار بالایی کار می‌کند. برای درخشان‌تر شدن سنگ‌ها و صیقلی کردن سنگ بایستی حتما از ساب ایتالیایی استفاده نمود.
در ضمن نیز برای بتونه‌کاری و پر کردن درزها نیز بهترین شیوه استفاده از رزین است. قیمت کفسابی سنگ از این طریق نسبت به دو روش دیگر کمی بالاتر است زیرا کف حالت شیشه‌ای و شفاف به خود می‌گیرد به شکلی که شما می‌توانید به راحتی انعکاس تصویر خود را بر روی سطح به راحتی مشاهده کنید.

یکی از اقتصادی‌ترین روش‌های ساب‌زنی کف، کفشویی است که منجر به درخشان‌تر شدن و صیقلی شدن سطح خواهد شد. با استفاده از روش کفشویی شما می‌توانید از لقمه سنگ‌ها استفاده کنید و از طریق فرچه برای شستشوی سنگ اقدام نماید.

کفسابی بتن

کفسابی بتن باعث یکدست شدن سطح بتن و از بین بردن تمامی کثیفی‌ها و آلودگی‌هایی مانند چسب و گازوئیل خواهد شد. با استفاده از این روش شما می‌توانید به دو طریق خشک یا تر کفسابی را انجام دهید. اگر کفپوش بتنی شما دارای سنگدانه‌های ریزی است کفسابی آن به راحتی با قیمت ناچیزی تمام می‌شود؛ اما چنانچه که کفسابی بتن شما دارای سطحی با سنگدان‌های درشت و سخت باشد هنگام عملیات کفسابی ممکن است سنگدانه‌ها از هم جدا شوند. قیمت این نوع کفسابی برحسب نوع بتن، نوع برق مصرفی و متراژ کف محاسبه می‌شود.
البته برای سرعت بخشیدن به فرایند کفسابی بتن می‌توانید از دستگاه‌های سه فاز استفاده کنید تا از این طریق در هزینه‌های شما صرفه‌جویی شود.

کفسابی ایتالیایی

در این شیوه از کفسابی که به کفسابی آینه‌ای یا شیشه‌ای هم گفته می‌شود یکی از بهترین و مناسب‌ترین شیوه‌های کفسابی است. علت نامگذاری این نوع کفسابی به دلیل استفاده کردن از لقمه‌های سنگ مرمر است که باعث می‌شود تمامی ناهمواری‌ها و ناصافی‌های سنگ از بین برود و ظاهری درخشان و زیبا داشته باشد.
در واقع منظور از لقمه به قطعات کوچک سنگ دستگاه کفسابی گفته می‌شود که به آن متصل است این دستگاه ساخت کشور ایتالیا است به همین منظور به این نام شهرت یافته است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *