نظافت شیشه در ارتفاع

تکنیک های تمیز کردن پنجره در ارتفاع

روش و ابزار تمیز کردن شیشه در ارتفاع، به ارتفاع ساختمان و در دسترس بودن پنجره ها بستگی دارد. قطعا صیقل دادن پنجره‌های یک دفتر سه طبقه همانند یک آسمان‌ خراش نیست. در ادامه همراه ما باشید تا درباره نظافت شیشه در ارتفاع اطلاعات بیشتری کسب کنید.

۱- تمیز کردن پنجره قطب

قطب های بسیار طولانی وجود دارد که به ما امکان دسترسی به ارتفاع 20 متری را نیز می دهد. بنابراین همیشه وقتی به نحوه شستن پنجره های بلند فکر می کنیم، مجبور نیستیم کارگرانی را که از نما آویزان شده اند تصور کنیم. هنگامی که امکان جلا دادن پنجره ها از روی زمین وجود داشته باشد، از این تکنیک استفاده می کنیم، زیرا این روشی است که کمترین خطر را به همراه دارد.

تمیز کردن پنجره قطب

این ابزار دسته های قابل افزایشی دارد که به ما امکان می دهند نظافت شیشه در ارتفاع را با کیفیت بالایی انجام دهیم. برخی از آنها از فیبر کربن ساخته شده اند که وزنی را که شیشه پاک کن باید در حین انجام کار خود تحمل کند، بسیار سبک می کند. بسیاری از این قطب ها قبلاً دارای یک سیستم داخلی هستند که آب را به انتهای جایی که برس قرار دارد منتقل می کند. پرزهای این برس ها باز و نرم هستند تا سطح آن را خراش ندهد. با این حال آنها استحکام لازم برای حمل خاک را بدون مشکل دارند. محصولی است که بدون نیاز به استفاده از صابون یا مواد افزودنی دیگر امکان ضدعفونی عمیق را می دهد و علاوه بر آن از باقی ماندن آثار آب روی شیشه جلوگیری می کند.

۲- نظافت شیشه در ارتفاع با آسانسور

این جرثقیل ها دارای یک بازوی بسیار بلند و قابل گسترش هستند که می تواند اپراتور مسئول تمیز کردن پنجره ها را در ارتفاع تا حد قابل توجهی بالا ببرد. اندازه های مختلفی وجود دارد، اما می توانند به بیش از 24 متر برسند. برخی از این آسانسورها، به عنوان مثال کاترپیلارها، می توانند به راحتی وارد محوطه باغ و دسترسی به آن شوند. این مکانیسم‌ها شعاع حرکتی وسیعی را امکان‌ پذیر می‌سازند زیرا به سمت بالا و پایین و همچنین به طرفین حرکت می‌کنند. این آزادی حرکت باعث می شود اپراتور به راحتی پنجره های بزرگ را تمیز کند و با کنترل از راه دور کنترل کند که کجا برود تا به کار خود ادامه دهد.

نظافت شیشه در ارتفاعات

۳- روش گوندولا

گوندولاها سکوهای سبدی شکلی هستند که در هوا معلق هستند تا کارکنان نظافت بتوانند پنجره ها را جلا داده و از طریق ریل حرکت کنند. این به اپراتورها اجازه می دهد تا به طرفین و همچنین بالا و پایین یا عقب حرکت کنند. برخی از ساختمان های اخیراً ساخته شده دارای سیستم یکپارچه کارخانه ای برای تعلیق یک تله کابین هستند. این امر به ویژه در مدرن ترین ساختمان هایی که نمای آنها تقریباً به طور کامل از شیشه ساخته شده است، صادق است. بنابراین معمار که آن را طراحی کرده است، قبلاً نیاز به تمیز کردن منظم پنجره ها در ارتفاع را در نظر گرفته است.

۴- تمیز کردن پنجره در ارتفاع با مهار

این تکنیک شامل این است که اپراتور سطح لعابدار را آویزان می کند تا بتواند کار تمیز کردن را انجام دهد. کارمند از پشت بام ساختمان سر می خورد و آویزان می شود. از این روش فقط در مواردی استفاده می شود که در غیر این صورت دسترسی به نما به دلیل دسترسی سخت آن غیرممکن باشد. خطری که در این نوع تمیز کردن پنجره در ارتفاع وجود دارد، مشهود است زیرا اپراتور توسط طناب‌ ها گیر می‌کند و توسط یک مهار قلاب‌ شده با کارابین نگه داشته می‌شود. هنگام انجام این روش تمیز کردن، باید مراقبت ویژه ای در مورد پیشگیری از خطرات شغلی انجام شود. نقاط اتصال و تمام عناصر مورد استفاده برای باز کردن قلاب اپراتور باید تایید شوند.

اپراتورهایی که این نوع نظافت نما را انجام می دهند باید ظروف زیادی با خود حمل کنند. برای تسهیل این کار، در بسیاری از مواقع آنها یک پلت فرم تلفن همراه دارند که می توانند برخی از آنها را ترک کنند. اما در مواقع دیگر مجبور می شوند هر ابزاری را به طور دائم با خود حمل کنند و بنابراین باید سیستم های لازم را برای لنگر انداختن این ابزار در لباس خود داشته باشند.

تمیز کردن پنجره در ارتفاعات

بهترین راه برای تمیز کردن پنجره ها در ارتفاع، استخدام یک شرکت خدمات نظافتی است که در صیقل دادن پنجره های دفتر ما، تخصص داشته باشد. بنابراین در صورت نیاز به یک شرکت شیشه شوی برای کفسابی سنگ اصفهان، از تماس با ما دریغ نکنید. ما خدمات متناسب با شرکت شما را به شما ارائه می دهیم و بهترین پرسنل مجرب را در اختیار شما قرار می دهیم. مجموعه آذین ساب اصفهان با بیشتر از ۱۰سال سابقه در زمینه کفسابی سنگ اصفهان، سنگسابی، آجر سابی و… فعالیت می کند و توانسته با کیفیت بالای کاری خود، رضایت مشتریان را جلب نماید. در ضمن قیمت کفسابی اصفهان بسیار مقرون به صرفه و مناسب است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *